Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Joi, 06 Noi. 2014, 09:27
192
24214

PSD ar vrea Ardealul, dar fără ardeleni

Acum au pus tunurile pe noi – cică n-am fost în stare să votăm conform aspirațiilor lor. Nu ne-am înroșit și asta-i scoate din minți.

Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Câteva exemple:

Liviu Dragnea anunță că va veni să regleze situația în filialele PSD din Transilvania, supărat că scorul candidatului PSD a făcut ca, în locul Marii Uniri anunțate, să se vadă clar Marea Dezbinare: Ilie Şerbănescu: „Harta votului arată foarte clar că sunt două Românii, una în Ardeal şi alta în Extracarpaţi”. „La aproape 100 de ani de la Marea Unire, nu mai avem secera și ciocanul peste România, dar a rămas secera regatului. Dacă vă uitați la distribuția de vot, Moldova și Țara Românească alcătuiesc o seceră care închide Transilvania” - asta spune Cristian Tudor Popescu, nu eu. Așa arată statistica celor de la Biroul Electoral Central.

Olguța Vasilescu, fosta peremistă ajunsă primăriță de Craiova, e și mai tranșantă: "La mine în Craiova sunt 178 de organizaţii (PSD) cu minim 20 de membri. Ei ştiu în fiecare bloc cine votează cu PSD, cine votează cu alt partid, mă îndoiesc că în Ardeal se face acelaşi lucru".

Secretarul executiv al PSD Botoşani, Gheorghe Vâzdoagă:
"Îi rog pe botoşăneni să se mobilizeze în turul doi şi să vină în număr cât mai mare la vot. Nu aş vrea să ne trezim iar cu un cadou de pe la ardeleni".

Declarațiile astea nu le-am făcut nici eu și nici altcineva, ci politicienii în cauză – iar la asta mai adaugă ofensa că noi, ardelenii, am fi niște aiuriți care nu suntem în stare să vedem cum ni se trage Ardealul de sub picioare dacă nu câștigă „cine trebuie”.

Ia să le luăm pe rând:

Supărarea lui Liviu Dragnea ar fi fost onestă dacă partidul său ar fi dus o campanie onestă. Însă baronul de Teleorman ar trebui să explice cel puțin două lucruri:

a) cum se face că, brusc, în ziua votării, s-au bulucit „turiștii” în Călărași, Olt, Mehedinți, Dolj și Ilfov? - 10% din totalul voturilor, adică 900.000 de voturi, au fost contabilizate pe listele suplimentare.

b) de ce încă nu avem buget național? - și la asta adaugă că, deși Comisia Europeană a revizuit în jos creșterea economică a României, pomenile electorale se dau pe bandă rulantă. Ieri, ministerul domnului Dragnea a mai primit încă 132 de milioane de lei – a naibii coincidență, chiar între cele tururi.

Să mai știe domnul Dragnea că aici în Ardeal, chiar dacă avem corupții noștri – și-s din toate partidele -, nimeni n-a îndrăznit să-și întindă casa pe două străzi, așa cum a făcut domnia sa în Teleorman. Să mai știe apoi că nu suntem cerșetori noi, ardelenii: am avut mereu făină-n lădoi și slănină-n afumătoare fără mila partidelor – și dacă vrea un exemplu din istorie: baronul Brukenthal, când ajuta nevoiașii din Piața Sibiului, îi punea să cosească în aer, ca să nu se prindă de ei obișnuința pomenii. E vorba de muncă, nu știu dacă omul politic mai înțelege cum vine asta...

Iar vesela Olguța ot Craiova va trebui să accepte că nu poate organiza aici regimente de babe care să raporteze ce se mai întâmplă prin blocuri. E supărată pe pesediștii din Cluj? - dar oamenii ăștia, dacă i-ai obliga la copy-paste după metehnele șmecheriței de Craiova, ar roși instantaneu și-ar crăpa de rușine. Aici, madam, oamenii nu-s învățați să iasă la talk-show-uri cu fustele fluturânde și nici nu l-am văzut pe Rus împărțind kilu' de făină și sticla de oloi.

Și Olguța Vasilescu ar trebui să știe că pesediștii ardeleni n-au cum să facă minuni aici atâta vreme cât există Mazăre, Dragnea, Hrebenciuc, Duicu - și da, Olguța Vasilescu. Să mai explice don'șoara cum se face că, după ce acum două luni Vadim Tudor îl porcăia pe Victor Ponta, tot Vadim Tudor semnează acum pactul de susținere și devoalează și motivul: grațierea lui Voiculescu și a lui Hrebenciuc. Și PSD acceptă ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic – despre asta nu se povestește prin blocurile din Craiova? Încă una: Tăriceanu, 21 aprilie 2010, la Antena 2: "Iohannis ar fi foarte bun ca președinte, nu neapărat candidat din partea liberalilor, așa am vedea ce-ar însemna un adevarat președinte - echidistant, echilibrat, față de un președinte care e prea legat de propriul partid și de interese care nu au ce să caute în postura de președinte". No cu asta cum îi, draga badii? - și te întreb eu, cel care nu cred în mesianismul adus de la Sibiu și nici nu l-am votat în primul tur.

Cât despre tovarășul Gheorghe Vâzdoagă, să calculeze cum se face că Botoșaniul trimite la bugetul național 100 de lei și încasează 149,2 lei – despre “cadoul” ăsta de ce nu face vorbire? De ce nu explică faptul că, deși merg tone de bani în Botoșani, „Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului Botoșani nu mai are fonduri pentru hrană pentru cei aproximativ 550 de copii aflaţi în plasament. Pentru că nu au bani să le cumpere de mâncare, asistenţii maternali ameninţă cu proteste” - am citat (sic!) din ziarul Botoșăneanul.

Nu vă crapă obrazul de rușine că sunteți votați de cei mai săraci și dependenți de mila statului? De ce v-a fost frică de diaspora care muncește și studiază pe brânci?

Astea sunt vorbe și fapte ale tovarășilor politicieni și nu opinii ale mele. Dacă după 96 de ani nu s-au prins că România nu e o pomană a istoriei, dacă n-au învățat că România are nevoie doar de un strop de bună-credință și nu de jaf, acești politicieni ar trebui să dispară definitiv. Când comuniștii au luat puterea, aceeași lipsă de etică și de orice morală le-a fost campania. Aceeași idee că scopul scuză mijloacele, aceleași idei că România trebuie stăpânită, nu guvernată -

or, dragi tovarăși și tovărășițe,

ar fi fain să vă intre în cap că, dacă Transilvania n-a fost pașalâc sub Stambul,

cu atât mai puțin va fi sub Teleorman, Craiova sau Botoșani.

Voteaza articolul
4.8 / 5 (204 voturi)
Articole din aceeasi categorie
Parafrazarea numelui unui celebru film mi se pare sugestiv pentru emoţia trăită la întâlnirea cu generaţii de elevi şi dascăli de la prima şcoală.
15 Iun. 2018
07:45
1
Știu, serviciul de urgență e gratuit în România.
09 Mai. 2018
10:21
5
Să ne imaginăm următoarea scenă. Băieții de la Arsenal înfulecau fripturi cu cartofi prăjiți când Wenger poposea în Insulă venind din îndepărtata Japonie, prin 1996.
26 Apr. 2018
15:53
1
România este pe ultimul loc în ceea ce priveşte siguranţa drumurilor din Uniunea Europeană.
16 Apr. 2018
10:00
7
Trenul accelerat Timișoara - Iași pleacă în 3 minute de la linia 3. Trenul accelerat Timișoara - Iași pleacă în 3 minute de la linia 3.
02 Apr. 2018
11:14
7
"...suntem obligaţi să finalizăm autostrada până în 2016, pentru că am reuşit să o introducem pe alocarea financiară 2007 - 2013.
26 Mar. 2018
11:12
7

Post new comment

Comentarii

da, psd vrea taxele care sunt platite in ardeal si padurile,pacat ca ardelenii nu se simt stapani pe glia lor sa fi iesit la vot si sa le spuna psd-ilor ca nui vor.pacat pacat pacat.

ASA SI?? NU E ADEVARAT? SI EU VREAU ARDEALUL TOT FARA ARDELENI, ASA CUM L-A DORIT SI MARELE POLITICIAN ROMAN LIBERAL I.C.BRATIANU ACUM 100 DE ANI!

Bine, ma, dar ce ti-ai facut tie ardelenii, manca-ti-as...? Doar pentru ca suntem mai civilizati si ne vedem de treaba, gata, va sare voua mustarul pentru ca vreti si voi dar nu stiti cum? Unii sunteti mizerabili numai de dragul de-a fi mizerabili.

Hai sa ne laudam ca suntem ardeleni! Cred ca nimic nu poate fi mai jalnic in viata unui om decat a se lauda cu locul in care s-a nascut in loc sa se poata lauda cu realizarile sale cinstite si corecte! Sabine, nu uita ca ARDEALUL E O RGIUNE PRIVILEGIATA, NIMIC MAI MULT! ATI AVUT NOROCUL CA V-ATI NASCUT CU CATEVA SUTE DE KM MAI APROAPE DE OCCIDENT, NIMIC MAI MULT! IN ACEST FEL, ATI FOST DOMINATI SI EDUCATI CU FORTA DE AUSTRO-UNGARI SI NU DE IMPERIUL OTOMAN (VEZI SUDUL TARII), DE TARUL RUS (VEZI MOLDOVA) SAU DE POLONEZI (VEZI BUCOVINA). Iohannis are mai multe voturi in Ardal in primul rand datorita faptului ca e neamt si are un nume german! Daca il chema Claudiu Ionescu, oare mai avea acelasi succes prin Transilvania?

@ IMIGRANTU "proud(mandru)"
auzi da pe aia o stii "am cravata mea sunt pionier"! ....si mandru ca sunt uteciiiist si traiesc in Romania!!....? ? ?
sigur ca le stii ca doar ai fost !!!
asa ca scuteste-ne cu " proud american ".....!! probabil ne scrii de prin Michigan sau similar, de pe la tara, cum ar veni....

ai trecut de la o mandrie la alta cum iti schimbi sosetele dar tot spalat pe creier ai ramas.....

@ IMIGRANTU "proud(mandru)"
auzi da pe aia o stii "am cravata mea sunt pionier"! ....si mandru ca sunt uteciiiist si traiesc in Romania!!....? ? ?
sigur ca le stii ca doar ai fost !!!
asa ca scuteste-ne cu " proud american ".....!! probabil ne scrii de prin Michigan sau similar, de pe la tara, cum ar veni....

ai trecut de la o mandrie la alta cum iti schimbi sosetele dar tot spalat pe creier ai ramas.....

sunteti chiar mai rau decat spalati pe creier: sunteti PACALITII ISTORIEI.
Hunii au parasit Campia panonica cu 300 de ani inainte de venirea triburilor magyare, da' voi de mandri si prosti ce sunteti v-ati numit tara HUNgary si pe foarte multi dintre voi Attila (cu A mare ba' limbric)

idiotii uita ca ardealul e in romania de 80 de ani si nu a apucat sa aiba apucaturile mizerabila ale bucuresteanului. Ardealul nu voteaza la comanda, nu are turism , are si minoritarii, are parasutatii de la bucuresti pe listele locale, ca sa mai poata fi controlat.

Harta reala este aceasta , http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18489264-harta-interactiva-rezultate... , apoi davis draga, romanii in Ardeal sunt de vreo cateva mii de ani, nu de 80. chiar cuvantul Ardeal , provine din tracicul ERDIL, si preluat si maghiarizat de salbaticii ce maghiarizau tot. .iar cu parasutatii de la bucuresti, preferam parasutati de la Bucuresti decat de la Budapesta . Ardealul sub Horthy a dat romani;lor autonomie si drepturi in cimitire, iar acum dati lectii si va plangeti ca sunteti discriminati, bagand zazanie intre romani.

Apai timisoara poate sa ne uga piulla noua, Clujenilor.

Eu stiu ca Timisoara pe langa Cluj este un fel de sat(fara caini), mediu rural, iar timisorenii is niste TZARANOI prosti si obraznici. Dar ce timisoreni , vinituri bineinteles, avem la noi aicea la Cluj is respectuosi si isi cunosc lungul nasului, ca stiu ca aicea is la Oras!

pt amaratul de emigrant-- Timisoara? timisoara?? ....Adica nici macar nu ai calitatea de Clujean si ne injuri cu tupeu, netrebnicule? Ce cauti pe situl de Cluj !!!!?? Marsh!!

Jawoll, Herr Oberstleutenant Gherman!

Locuri de munca pe timp de criza! Alternativa noastra este cea mai sigura si mai serioasa! Oferim din start contract legal! Oamenii au inceput deja sa lucreze! S-au facut primele plati! Avem dovada! NU e joc piramidal si NU e MLM! Castigurile sunt garantate! 300 de dolari lunar, pentru operatori online, cu 3 ore de lucru pe zi! Va expediem detalii, dupa ce trimiteti textul "Info" la adresa de email:
toonlysmart@yahoo.com

timisorenii astia deveniti transfugi si cu cetatenii date la kilogram pe motive politice nu ne pot invata pe noi nimica. De la caderea comunismului vestul ne exploateaza fara mila de am saracit. Ne sug sangele noua ardelenilor mult mai rau decat regatenii.

Timisorean pâna in 1985 si am avut colegi de facultate si chiar de cateva ori chiar ocazia sa-i apreciez pe clujeni la ei acasa...
Singura concluzie la care am ajuns astazi este : sa va f u t a cânii ca mai mult nu meritati.

bine ca ai plecat emigrantule! aici nu iti duce nimeni dorul!

bine ca ai plecat emigrantule! aici nu iti duce nimeni dorul!

bine ca ai plecat emigrantulet! aici nu iti duce nimeni dorul!

ma onanizantilor. Gata cu frecatu' organului in pozitia de paza ?

E vai de cururile voastre asa cum sunteti acum si mai bine NU aveti cum sa mai fiti fiindca ati devenit o natie de cretini condusi tot de cretini si din inertia asta nu va mai scoate nici Dracu'
Puteti voi sa glumiti cat vreti ca tot mai de c a c a t oricum o sa o duceti in mod SIGUR ☺

Dar uita-te si tu si-ti vezi mai jos alegatorii lui K Johannis, ordinari, infecti, golani inadaptati prin tari straine, cu gura plina de c u r u si c a c a t -ul.....
Merita sa-ti irosesti tu viata ca sa-i faci pe ei mai buni si mai europeni...? Ca americani adevarati nu vor fi niciodata....
Chiar crezi ca o sa reusesti vreodata?

LOL Emigrantule, ia zi, ai tu casa de carton? ?? LOL LOL

emigrantule, cetatenia ta e doar pe niste hartii, tu nu o sa fii american in vecii vecilor, esti mai RROMIN si mai puturos decat majoritatea romanilor, de CLUJENI nici nu mai vorbesc

You go fu¢k your mother dear tibi and when you finish that you may grab a shovel, go to the graveyard, dig a bit and fu¢k your grandmother too.
When you're done with her ...please come back and share your thoughts with us... I will certainly appreciate it

LA MUNCA EMIGRANTULE, ca pe acolo pe la voi nu va permiteti flendureala pe net! Si mai vezi ca-i ora de culcare si iar ramai in urma cu somnul si-adormi prin masina.....

LA MUNCA EMIGRANTULE, ca pe acolo pe la voi nu va permiteti flendureala pe net! Si mai vezi ca-i ora de culcare si iar ramai in urma cu somnul si-adormi prin masina.....

Un nume asa de cretin ...ONLY IN ROMANIA mai gasesti

Eu sunt SINGUR si nici macar de praf nu reusiti sa ma suflati. Vai de c u r u r ilii voastre da retardati ☺

Daca il puneti pe limbricul ala albanez de Ponta pe post de presedinte... eu am unde sa ma duc.
VOI sunteti aia care o sa beliti p u l a ☺(impreuna cu el)

Dar uita-te si tu si-ti vezi mai jos alegatorii lui K Johannis, ordinari, infecti, golani inadaptati prin tari straine, cu gura plina de c u r u si c a c a t -ul.....
Merita sa-ti irosesti tu viata ca sa-i faci pe ei mai buni si mai europeni...? Ca americani adevarati nu vor fi niciodata....
Chiar crezi ca o sa reusesti vreodata?

No uita-te si tu si-ti vezi clujenii, oamenii aia nemaipomeniti pentru care-ti irosesti tu viata ca sa-i faci pe ei mai buni si mai europeni...
Chiar crezi ca o sa reusesti vreodata?

user login "Cata cretinitate", "Vai de c u r u", "Mânci c a c a t " etc sunt una si aceeasi persoana

te rog sa-i pupi in c u r pe toti cunoscutii tai comunisti, ca nici nu cunosti altii ... toti romanii ati ramas comunistoizi chiar daca nu va place clasificarea.
...Before I forget, how about you log in with the pass words "go fu¢k your mother"?

Password se scrie intr-un singur cuvant, nu doua, analfabetule. :)))

am scris corect go fu¢k your mother.
(you may now go fu¢k your grandmother too ☺)

Mno bine bine, americanule. Mno sa mai vii tu pe aici pe la noi pe la Cluj ca vrem sa ti-o dam SUS ca meriti, si asa, de la distanta, nu simtim placere....

de om ce esti. Mai f u t e si tu pe la animalele alea din ograda. Pune un steag cu USA ca poate reusesti

daca ne lasi sa scoatem steagu cu USA de la tine din ghehuaza, il punem, sigur ca-l punem, de ce nu?

Voi romani se pare ca cam toate le scoateti dân c u r ... ca d'aia si arata asa de talâmbe

@ @aiurea- Mah, da io cred ca lu emigrantu asta ii place acuma la gahoaza ca pe acolo sigur i-au bagat-o adanc negroteii :- >>>>>

si mai consistent decat v-au f u t u t si va f u t pe voi comunistii mioritici ma mircea (cu m mic de la m u i e)...NU EXISTA.

Dar tu oare nu esti tot samantza de rominash-tsaganash, ficior de churva de pe calea Turzii si de tsagan in calduri?

Dar tu oare nu esti tot samantza de rominash-tsaganash, ficior de churva de pe calea Turzii si de tsagan in calduri?

@ @aiurea- Mah, da io cred ca lu emigrantu asta ii place acuma la gahoaza ca pe acolo sigur i-au bagat-o adanc negroteii :- >>>>>

Where I come from... we only say it in three words: go fu¢k yourself

Auzi, e dulce su.la negroteilor?

imi faceam probleme ca clujenii or fi ramas tot cretini si comunisti ...si când colo ce sa vezi?
Uite si un dereglat sexual. No bravo Napocatilor.

@Aiurea --Pai sigur ca daaaa, clujenii is cretini ei, da' macar au anusul intact si nu penetrat de niggas ! !

LA MUNCA EMIGRANTULE, ca pe acolo pe la voi nu va permiteti flendureala pe net! Si mai vezi ca-i ora de culcare si iar ramai in urma cu somnul si-adormi prin masina.....

LA MUNCA EMIGRANTULE, ca pe acolo pe la voi nu va permiteti flendureala pe net! Si mai vezi ca-i ora de culcare si iar ramai in urma cu somnul si-adormi prin masina.....

@Aiurea --Pai sigur ca daaaa, clujenii is cretini ei, da' macar au anusul intact si nu penetrat de niggas ! !

Tu nici macar de @ ala n-ai habar ce ii ☺

@ Emigrantu
:-)) Ashei, nu stiu ce ii. Apai da' am auzit de la unii apatrizi dezradacinati ca s.ula negroteilui ii lucru mare, da' numa in a.nusul emigrantilor :-)))))

@ Emigrantu
:-)) Ashei, nu stiu ce ii. Apai da' am auzit de la unii apatrizi dezradacinati ca s.ula negroteilui ii lucru mare, da' numa in a.nusul emigrantilor :-)))))

@ Emigrantu
:-)) Ashei, nu stiu ce ii. Apai da' am auzit de la unii apatrizi dezradacinati ca s.ula negroteilui ii lucru mare, da' numa in a.nusul emigrantilor :-)))))

@Aiurea --Pai sigur ca daaaa, clujenii is cretini ei, da' macar au anusul intact si nu penetrat de niggas ! !

dar tu de unde vii, dany bou, di pi la Maramu ori Sushava ?

lui "pass words" : Subscriu la Cluj100%, deci hai sictir !!!

La Cluj...? La Napuca? De unde mama voastra de retardati ati invatat HAI SICTIR ?
O fi poate si-n DEXu t z â g a n e s c si no-i fi aflat io ...

Bah tu nu cumva stai in casa de carton si esti vreun ***EDITAT*** de negri pe-acolo prin America? Intreb si eu asa ca de la Cluj

du-te dracului, emigrantule, mai faci si pe virginul, cica nu a auzit el de sictir ....
hai ca ne pisham pe tine tot Clujul ca sa-ti amintesti

You have nickname that can hardly wait to be stuck in your behind ☺

a ajuns un cuvant usual in ...NAPOCA
puteti sa va pisati si pe Cluj cu ocazia asta ☺

a ajuns un cuvant usual in ...NAPOCA
puteti sa va pisati si pe Cluj cu ocazia asta ☺

Schimbati ma si numele la oras daca vreti : Cluj-Sictir
...ca sa fie absolut clar ca va trageti din daci si ROMI...☺

@very smart, s.a.m.d.
Noi clujenii sintemi romi?
Dar tu nu tot din romani(deci ***EDITAT***i) esti facut, EMIGRANT nenorocit? Ai invatat si tu doua cuvinte in engleza, sa te dai rotund printre romani, si nici pe alea nu le-ai inteles bine.....
Strain in doua tari si Agramat in doua limbi.
Go f.uck yourself.

@very smart, s.a.m.d.
Noi clujenii sintemi romi?
Dar tu nu tot din romani(deci ***EDITAT***i) esti facut, EMIGRANT nenorocit? Ai invatat si tu doua cuvinte in engleza, sa te dai rotund printre romani, si nici pe alea nu le-ai inteles bine.....
Strain in doua tari si Agramat in doua limbi.
Go f.uck yourself.

I am an American and you are a piece of proud garbage.
And no matter how hard you try to make it shine... it will always be a piece of garbage. That's exactly what 67 years of communism did to you and no matter how hard you try - YOU CAN'T HIDE IT...

tot pe-aici misuni, emigrantule? crezi ca s-a dus Clujul la culcare? pai te jucam in pumni pana maine!
ai dat-o pe engleza ca pe romaneste ai luat muhuhuie?
te dai american? americanii te considera romanian filth, gypsy....unde vrei sa ti-o dam, americanule, asa ca de la Cluj, in gura sau intre buci? :-)))

decat ai comentat era aproape imposibil ma dan cu d mic ca o p u l a de pitic.
Cu cat mai primitivi deveniti, cu atat mai inteligenti va credeti si asta este un fenomen absolut normal

pt american(EMIGRANT)--- SA NE SUGGI PUHLA LA NOI TOTI CLUJENII

EDITAT=tsiigan
ca sa priceapa emigrantii :))))))))

words do you think there are in
go fu¢k yourself and your communist friends too?

@ how many & etc

:-D Hai siktir, rominashule !

It's obvious ☺

HA HA HA!!!! Asta-i romanu', l-o deconsiprat redactia si acuma el s-o ' cahcat ' si-o plecat ! !
LOL

Copypaste nu s-a putut dovedi, vechea poveste ca Victor Ponta e comunist e suflata de mult aici in Cluj. Da, interese economice pot exista si sunt normale, deși Ponta a spus clar ca vrea independența energetică a Romaniei,.....pentru cine știe....era legat de importurile din Rusia....
Este primit in orice tara din lumea asta cu respect.....asa ca .....merita sa fie președintele romanilor .....cel care unește.....

nu mai este OBLIGATORIU sa votezi cu comunistii.
Vai de naivii aia bolnavi care cad pe mana ta ...Dr. Mihaela Pasc

intr-un singur comentariu.
Mihaela Pasc tu esti un doctor la fel de fals ca si jadanu' ala albanez pe care il aperi aici. Culmea e ca si clujenii tai is la fel de ratardaati in comunism si nu doar din cauza ca nu vor sa iasa din mocirla aia, ...nici macar nu mai au discernamantul ca sa iasa din ea.

Si eu imi doresc un președinte care unește..... oamenii culti cu studii asta vor pentru Romania. Johanis are sprijinul pe fata al separatiștilor lui Tokes. Cine Votează Johanis voteaza separarea?

EU CRED CA , SUSTINEREA LUI TOKES ESTE OTRAVITA., Tokies asta , la fel ca UDMR-ul e doar o prostituata , dar care de data asta , a vorbit asa, tocmai ca sa il compromita pe Johannis. Johannis a zis clar ca nu negociaza voturile cu nimeni. Si bine face.

Gherman deasemenea , il sustine pe Johannis doar ca sa-l compromita, el are socotelile lui cu PONTA .

...iar GOLANII cu 3 clase doresc VRAJBA si ANARHIA tarii, incepand cu reintoarcerea dreptei care ne-au taiat salariile !>>>>

Ia uitati, uitati mai jos oamenii lui Klaus si cat de ordinari sunt.
c u r u este votant Klaus Johannis....si ruda cu MondialuFenomen Lingurar. Cu totii la VOT !!!

Scapati tara de oamenii cu carte!!!!

vostru ma doctori de Romania. Ati ajuns ca niste calai care fura banii pe consultatii imbeclile, protesc pacientii sa piarda si mai multi bani pe medicatii prescrise de imbecilitatea voastra ...si cand va vin inapoi (aia care inca n-au murit) ce le spuneti ma CRIMINALILOR ?

jos labele de pe intelectualii acestui Oras! Nu va mai atingeti de elita tarii! daca astia sunteti alegatorii Johannis --gen nelson mondialu--atunci scuip pe voi....

pt Mânci c a c a t
sa il mananci TU si sa-l dai si la copii tai si la mamica ce te-a facut!
NU TI-E RUSINE NEMERNICULE, esti acelasi postac care arunci cu laturi de fiecare data cand scrie dna doctor!
te legi si de medicii din tara asta acum ?
astia sunteti sustinatorii lui Iohanis?....?

Mda... azi umbla propagandistii cu "polonicul" in rahat sa arunce peste doctori, numa maine nu-i poimaine il vezi ca apare pe la spital sau cabinet cu sapca-n mana si nu mai stie cum sa va roage sa il faceti bine pe el sau familia...... Scrieti doamna doctor, va cunosc si va respect.

cu polonicu Mihaela exact ca pe vremea cand comunistii nu se acundeau sub denumiri de partide care de care mai sforaitoare ☺

Mai ' Mânci ', ca nu stiu cum sa-ti spun, ' Mânci , sau ' c a c a t ', pentru ce ti-e ciuda tie ca unii oameni au invatat ca sa ajunga ceva la viata lor sa-i ajute si pe altii si au educatie de trei ori peste tine?
Castiga mai bine ca tine, si ce-i cu asta?? De ce n-ai invatat si tu?

that I am an architect and I can go back to USA, the country that gave me a second chance in life ...while you RAUL are stuck in this communist swamp and there's nothing you can do to change it or to get out.

Dar pe Roberta Anastase o mai tineti minte? E si ea alaturi de Iohannis. Da, femeia pur si simplu detestata de romani, pentru modul in care a numarat furand din pensiile oamenilor, face parte din echipa care se ocupa de Romania lucrului bine facut.

stai domle linistit ca nu va iesi Presedinte primul BAAMBIST al tarii.

turul 2 sa fie ca si turul unu!! Si sa castigam nu cu 11 procente ci cu 20!!!

Chiar azi cand am iesit prin oras pe Bisericii Ortodoxe m-au intrebat multi vecini, ce facem domnule, pe cine sa votam?, oamenii, cetatenii sint derutati de campania agresiva a neamtului care are in spate pe Blaga si pe toti taietorii salariilor si pensiilor. Bineinteles, am avut discutii cu toata lumea si le-am explicat ce se intampla in realitate. De asemenea, merg pe la toate cunostintele, prietenii si fostii colegi si impreuna incercam sa dam la o parte praful din ochii clujenilor . Treziti-va Clujul ! turul 2 sa fie ca si turul unu!

Daca suntet pensionar si va e dor de comunism , e treaba dumneavoastra,dar noi dorim altceva.Daca ati dormit pana acuma , dormiti incontiunare. Somn usur!!!!

Am retinut doamna dr. postezi pro Ponta, bravo, medic, dr.... s.a.m.d. de dimineata pana seara, probabil lucrezi la urgenta si ai timp berechet . Daca iese cine trebuie, ai asigurat un post in Minister, ceva secretar de stat, ceva unde sa ai vreme sa postezi , ca de pacienti mai dai in colo. Votati Ponta, va scapa de cancer, asa-i madam dottore?

Il votez pe Victor Ponta pentru tineretea lui supusa infatuarii, superficialitatii, impulsivitatii, nestiintei. Pentru ca prefer de 1.000 de ori un tanar care poate sa invete sa fie mai bun decat un borfet machiavelic care nu se mai poate schimba si care se razboieste cu poporul din simplul principiu ca asa crede el ca e bine. Victor Ponta este un Mickey Mouse in adevaratul sens al cuvantului, adeseori apucat sau tantalau, asa cum e si Mickey. El poate fi ironizat, de el se poate rade, dar, la final, poate deveni personajul bun al povestii.

iris, tu nu iti dai seama ca mai mult rau ii faci lui Klaus cand lumea vede ca Johannis este asociat cu un cretin semidoct, propagandist si agramat pe deasupra, care ii bate mereu toba la fiecare articol citynews?

:-)))) ANALFABETU-LE

Nu avem un candidat bun si unul rau, in campania asta. Avem doi rai. Unii dintre voi il vad pe Iohannis ca fiind bun doar pentru ca nu va informati, sau pentru ca aveti memorie scurta. Si pentru ca e neamt. De fapt, nu e.
Klaus Iohannis este un politician roman. La fel de hot, prost, rau si inert la viitorul copiiilor tai ca orice alt politician de duzina din Romania.
Gandeste-te, da? 10 secunde, macar. Daca pe Klaus Iohannis l-ar fi chemat Claudiu Ionescu, l-ai mai fi votat?

Ba.

Ba.

poate ai dreptate domnule tecau
dar te intreb ! poate romanica fara presedinte ?
presupunind ca nu poate,se va alege unu ! cred ca si dvs sinteti de acord !
ei si amu trebe sa alegeti intre doi !
daca nu mereti la vot inseamna, nu ca nu va place nici unu ci ca va plac amindoi la fel,ha ha
oare ati inteles ?

,,jos ortodoxia’’ şi ,,afară cu neardelenii’’ din Transilvania pot luneca foarte uşor în categoria ,,diversiuni’’;
Fiind în România, neardelenii pot să meargă oriunde, inclusiv în Ardeal dar e drept că, mai cu seamă în instituţiile statului, sunt tot mai mulţi (semn că nu e întâmplător) iar localnicii, la rândul lor, dau dovadă de exces de zel pt. a putea rămâne pe funcţii.
Mai grav - periculos este sloganul ,,jos ortodoxia’’ (la fel ,,jos BOR’’) indiferent la ce ne este gândul (la implicarea bisericii în alegeri, la banii păpaţi de la buget, la religia ,,neortodoxă’’ a lui Johanis , la ai împinge astfel pe …ortodocşi spre Ponta ş.a.m.d.).
,,Ortodoxia’’ este o religie (asemeni celorlalte din Ardeal , din lume) pe care o au milioane de locuitori din Ardeal, din România, religie ce nu trebuie confundată cu comportamentul - atitudinea aparatului bisericesc (care e în funcţie de valoarea-opţiunile-calităţile şi defectele unor oameni).
,,Ortodoxia’’ a mai fost ,,jos’’ în Transilvania, sute de ani aceasta fiind doar ,,tolerată’’ şi de aceea acest slogan nu e de dorit. Mâine vin alţii cu ,,jos catolicismul’’ şi tot aşa până la incontrolabila învrăjbire etnică şi religioasă aducătoare de nenorociri cu care unii cred că se pot juca (în Ardeal) pt. că au toate sforile în mână.
,,Jos ortodoxia’’ (=religia ortodoxă) este un slogan greşit din foarte multe puncte de vedere (pt. a nu zice diversiune) iar greşit, în acest caz, e un cuvânt prea blând.

Imi pare rau pentru aceasta scârbă pentru guvernanti. Poate ca este justificata. Motivele pentru care il votez pe Ponta sunt ca a facut ce a promis, reparând Greșelile regimului Basescu, pentru educatie, pentru salariile tăiate, pentru tinerețe, pentru un proiect de președinte.

Cu stima, dr. Mihaela Pasc

Doctoreeee,
simt ceva mortal ...aici in regiunea fiintei mele,
doctoreeee. :-))

Daca si tu esti doctor ca Ponta atunci m-am lamurit.

PSD + BOR = RUSSIA

VOTATI PONTA !!!!!!!!!!!!

FURTUL SAU MAI BINE ZIS CIORDEALA, NU E LITERA DE LEGE PENTRU PONTA SI CEI CA EL.
E TEZA DE DOCTORAT.

Oameni buni, Gherman si oamenii sai voe vota cu PONTA, dintr-un calcul pragmatic. Propaganda dansului este teribil de eficienta la cei ce gandesc superficial, iar atunci caand gandesc se cred experti in orice domeniu. Ziaristul de mucava Gherman, trebuie sa voteze PONTA, , pt ca numai astfel dansul isi poate face in continuare propaganda separatista si poate obtine mult doritul electorat . In cercurile sale intime, nu fiti dezamagiti, Gherman il sustine pe Ponta, daca cunva nu stiati , surpriza nu ?

PONTA - ROMANIA LUCRULUI BINE FURAT.
Manca-ta-s.

PSD-ul HUIDUIT IN BISERICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
sursa: youtube.com/watch?v=3VR9P_wzHVE#t=302
.
uitati-va cum face PSD-ul campanie PE FATA IN BISERICA CU POPA:
.

Cu o saptamana inainte de alegeri, Stela Arhire, presedintele PSD Diaspora, a venit la Paris. A mers chiar la biserica sa le vorbeasca oamenilor, povesteste Ottilia. Oamenii l-au huiduit pe liderul PSD chiar in biserica, acela a fost "un semnal puternic ca romanii de la Paris nu il vor".
.
"Iar faptul ca aceleasi probleme de vot au aparut peste tot, in marile orase, ar trebui sa dea de gandit, nu?", se intreaba, mai mult retoric, tanara.
.

PSD si BOR sunt doua GRUPURI INFRACTIONALE ORGANIZATE!
.

Asa ma Ghermane , trebuie la mintea ta sa ne ucidem intre noi pt campania asta electorala, aia care au votat PSD din Cluj , dupa cum zici tu trebuiesc eutanasiati , Nu ai fost capabil toata viata ta sa te faci remarcat cu ceva de doamne ajuta . Numai cu fitile, barfe, extremisme, si ***EDITAT***uri. Numai in derizoriu reusesti sa te invarti. , Nu ai fost in toata cariera ta ratata de literat in stare sa scrii si tu un volum de proza sau ceva de o minima valoare . Dupa ce ai sa dispari, o sa fii citit ca o ciudatenie de cartier , material didactic la rubrica : decadenta ziaristilor romani in perioada de transitie, sau mai direct la rubrica NU faceti ca ei .

Da, da, Linge, dupa cum iti misti degetele pe tastatura, nu cred ca ai trecut de Punguta cu doi bani. Ei ce sa-i faci, "transitia"!

De 24 de ani stim asta si tot nu ne-am lecuit.Incredibil dar adevarat.

Alaturati va Ligi Transilvaniei Democrate, , pt a obtine independenta Transilvaniei, si a alunga toti romanii ce nu au radacini in Transilvania inapoi in regat . De aceea nu ne putem dezvolta , pt ca miticii ne-au invadat si ne-au poluat . Trebuie sa fim cat mai putini si mai de calitate .

Si cu cei casatoriti cu regatene sau regateni ce faceti ? Ne alungati si pe noi, ne divotati fortat ?

Germane, mah , da de UDMR, ce joaca la 2 capete nu zici nimic mah ? Sa intelegem ca nu ai voie ? Aici tu nu gasesti nimic dubios ? Ia ba lectii de la emisiunea lumea lui Banciu, asculta bah , acolo seara sa poti vedea un ZIARIST , ce spune exact ceea ce observa, si ce crede el personal, nu ce primesre la plic precum faci tu . Dar tu intri in categoria celor 95% dintre ziaristi, aia ce sunt niste jigodii identice cu politicienii.

ai dreptate, RED, dar din taxele si impozitele plătite si de mine, si de cei din iasi, craiova, dar si din bani europeni....
E bun Klaus pentru Sibiu...atunci sa il păstreze....deși sprijinul lui Tokes ma face sa cred ca cei care sunt împotriva separării pe criterii etnice sa reconsidere poziția......

Frumos sa vezi in clipul de imagine al lui Ponta imagini cu centrul Sibiului renovat in perioada Iohannis!

Furtul sau mai bine zis ciordeala nu e numai litera de lege pentru Ponta si cei ca el.
E teza de doctorat.

ai dreptate, RED, dar din taxele si impozitele plătite si de mine, si de cei din iasi, craiova, dar si din bani europeni....
E bun Klaus pentru Sibiu...atunci sa il păstreze....deși sprijinul lui Tokes ma face sa cred ca cei care sunt împotriva separării pe criterii etnice sa reconsidere poziția......

Cica Dragnea se intilneste cu ilici
-Dragnea uite ca tu ai chilotii roz....!
-E roz si m-au si facut ardelenii sa-i si UD!....

Totusi, esti cam ANALFAB-ET.......
:-))))

iris, postacul de serviciu, platit, dar .... analfabet

Тοв. Олга de la Craiova :
,,La mine în Craiova sunt 178 de organizaţii (PSD) cu minim 20 de membri. Ei ştiu în fiecare bloc cine votează cu PSD, cine votează cu alt partid, mă îndoiesc că în zona Ardealului se face acelaşi lucru '',
(Craiova e un oraş important al ţării şi te întrebi, cu teamă, cum sunt ,,controlaţi’’ alegătorii în localităţile mai mici).
Anularea secretului votării (tovarăşa Olga ştiind cu mult înainte de ziua votului cine cu cine votează…din fiecare bloc), creează posibiltatea fraudării alegerilor :
ştiu că x, y, z votează cu PSD iar dacă nu merg la vot nu-i nici un bai, aceştia oricum ar fi votat cu PSD şi poţi conta pe ei, aşa că ar fi chiar păcat să nu plusezi câteva buletine de vot (conf. evidenţelor ,,complete şi exacte’’ ale partidului).
Nimeni (nu numai PSD-ul) nu trebuie să ştie cu cine va vota un cetăţean ori altul, pt. a nu se putea folosi aceste informaţii în procesul de votare. Votul e secret (conf.legii) dar tovarăşa Олга a găsit de cuviinţă să
iasă la TVR şi să declare că ea ştie (de la miliţiile de bloc…178? poate 1178) cu cine votează fiecare craiovean.

Ar fi bine sa nu uitati ca Victor Ponta a facut constructiv multe: a reparat Greșelile regimului Basescu cu tăierile....dar a acordat burse medicilor rezidenți de 150 euro lunar, nu e mult...dar a facut asta. A mărit salariile profesorilor tineri...nu e mult dar a facut... Programul prima mașina pentru tineri, nu e mult....dar a facut.... Un om onest.
Iar acuzatiile copypaste nu au putut fi niciodata dovedite, deci au ramas...acuzatii.....

Doamna Dr. Mihaela Pasc: voua la majoritatea Doctorilor va e frica sa nu vina timpurile cind o sa va bage la inchisoare pentru zecile de mii de EU care-I luati shpaga de la sarmanii Romani, cu zimbetul pe buze. Juramintul lui Hipocrat l-ati recitat doar asa de chestie.
Nu te mai baga acolo unde nu-ti fierbe oala, stai si numarati EU din shpaga, si iti mai dau un sfat:
Semnatura cu Dr. este de tip comunist. Nimeni aici nu zice ca este avocet, inginer sau macaragiu. Te-ai cam facut de ris, Doamna Doctor Cutarica.

Romani, hai la vot sa desfiintam bolshevicii!!!

Cum domnule Adi, poi la ei in partid dottore e ceva firesc, toti in dottore in ceva, asta da bine la prostime: "Ba Marine, taci ma din gura ca asta-i doctor, are scoala si are dreptate, sa facem cum zice el."
Ce era daca madam de la UPU se semna simplu, cu prenume nume? La ce scoate pe tastatura nici naiba nu o baga in seama, dar asa? Poate ii citeste cineva prostarea, cineva de la DSP, Minister , Banicioiu, Arafat, ori chiar dottore cel mare si mai stii......

lui SB_ABS_UBB_1978: ti-au mai spus si altii, iti spun si eu, ai pierdut o ocazie grozava sa taci. Altfel zis, mai du-te in mahta de penibil.....!

In afara de injuraturi mai stii sa pronuntzi si alte propozitzii ?

Daca nu va prezentati la vot exista riscul sa ajunga in functii de conducere in stat tot felul de cititori de "almanahe". Votati KJ daca doriti sa traim intr-o Romanie normala.

Dar de preşedintele PPE, Joseph Daul, care a îndeamnat partidele din România, membre ale formaţiunii populare europene, respectiv PMP, UDMR şi PNŢCD, pe lândă PNL şi PDL, să îl susţină pe Klaus Iohannis în turul doi al alegerilor prezidenţialelor, CE ZICETI? Cand au venit ultima oara a fost sa sprijine pe Basescu tot pe filiera PPE, cand 7,4 milioane de romani au vrut sa il trimită acasă pe Basescu....
Pai cine-s partidele astea? Nu suna cunoscut? Udrea, Blaga, samd...

De la Basescu si clanul lui: Macovei, Udrea, Blaga, ce ai primit? Care este modelul moral ?

de cand e Ponta prim ministru au apărut si dosarele astea, si cu psdisti, PD-L-iști, etc. Viata s-a imbunatatit, nu cu mult, dar un pas inainte, chiar si pentru noi ungurii. Ponta nu a influențat justiția si nu va fi modelul de președinte ca si Basescu. Pe cand Johanis este continuarea aceluiași regim, de care ne-am saturat....

Mda.... draghe SB_ABS_UBB_1978, corect se spune almanahuri, nu almanahe

Hai siktir!

Ia intratzi va rog pe youtube sa vedetzi cat de frumos se spune almanahe :
www.youtube.com/watch?v=v-XpXxD-7BA
Daca nu reusitzi, cautatzi pe "goagal" secventa urmatoare de cuvinte : "Vanghelie almanahe".

Ia DEX-ul, nene, ia DEX-ul si mai fa si tu niste cornete....Nici in 1978 nu se spunea ALMANAHE....
Ehe, ne omoara limba asta romana.....
Ce colegi inculti a mai avut Klaus....

Ia intratzi va rog pe youtube sa vedetzi cat de frumos se spune almanahe :
www.youtube.com/watch?v=v-XpXxD-7BA
Daca nu reusitzi, cautatzi pe "goagal" secventa urmatoare de cuvinte : "Vanghelie almanahe".

Ascultatzi-l pe unul dintre clasicii PDSR-isti (in viatza) si vetzi constata ca este vorba despre almanahe si nu despre almanahuri.

pt SB_ABS_UBB_1978
ha ha ha Te-ai dat coleg cu Johannis, ai dat-o in bara si acum incerci sa repari :-)

Tovarasi, UBB Cluj e de vina pentru ca i-a bagat in cap numitului KJ la cursurile de fizica aceste absurditati. In calitate de sibian, absovent si eu al aceleeasi UBB ca si numitul KJ, depun marturie ca si la cursurile de matematica ne-au fost induse cu forta in minte tot asemenea absurditati. In loc sa ne fi trimis dracului la munca si sa ne fi pus sa mai citim si noi niste almanahe. Sau macar sa ne fi pus sa facem si noi neste "copy-paste"-uri si sa ajungem, daca nu doctori, batar neste felceri.

@dusu-Pai de ce ,dusule , cum sa-nvinga regatenii , de ce ,tu nu votezi ? Cu cine votezi? Nu votezi Johannis???

daca in mod onest ma intrebati va raspund: ptr ca sint mai multi si ptr ca au infestat si Transilvania
nu si consider ca cei de acolo sint responsabili ptr viata lor
scriu aci ptr ca comunisti rumini sa nu creada ca toti e prosti si ei e shmecheri
spor tutulor la vot !

cred ca in aceste alegeri se va decide daca Transilvania va mai putea exista ca o entitate diferita de regat sau trendul de rominizare regatanizare va continua si romanica va fi tot mai omogena,ha ha
fac pe domnisoara omida(as paria dar n am bani) si spun ca regatenii ii vor dovedi si de asta data pe ardeleni.de ce ?ptr ca sint tot mai putini ardeleni si ii mai rentabil sa te declari rumin

D-le Dirty deal , esti un mare naiv! Nu-i de mirare ca pierdem, cu oameni ca d-ta....

dastepti ca tine cluj-n'apucanule . You don't even fu¢king know what dirty deal is ...☺

Ce-ar fi sa-i propunem lui Ponta votul nostru in schimbul independentei financiare si politice a Ardealului si Banatului. Sa-si faca el pofta sa fie presedinte peste olteni si moldoveni iar noi sa avem administratia noastra si sa ramanem in România doar cu numele.
E mai simplu si le salveaza si tona aia de mândrie care tocmai au primit-o (in lipsa de orice altceva) de la Ponta.

dumneata domnule dirty n ai inteles ! Transilvania este a ruminilor si ruminii vin de la bucuresti.ei nu trateaza in felul asta:ei cumpara indivizi din Transilvania,care n au nimic ardelenesc, care apoi lucreaza ptr ei.

Numele il recomanda oricum. Este un ...dirty deal, adica o cardasie murdara.

c-ai invatat engleza in Anglia la "specializare" (de ciordit si furat..:)

o negociaza aia si pa ma'sa ☺

Votam Johanis ! Votam pentru separarea Ardealului in prima faza apoi firesc independenta !

Hai ca asta-i tare, ca in Ardeal nu a indraznit nimeni sa-si intinda casa pe 2 strazi......i-a mergi matale in capitala Ardealului,in piata agroalimentara M. Viteazu si vezi cum si-a tras unu hotel si carciumi nu numai pe trotuar, dar chiar si pe carosabilul str Arges.Asa ca scrie ,matale, despre nesimtiti din urbe , ca astia ne sufoca prima data ,apoi ragateni et co

Presedintele care UNESTE si ma refer la vv Ponta a reusit in 2-3 saptamani sa-si atinga obiectivul afisat pe benerele de campanie:
De o parte Transilvania si Diaspora, iar de cealalta parte este vechiul Regat;felicitari, merita un bonus consistent
Oare ce ne asteapta daca va fi ales?
Nu cred ca vom apuca finalul mandatului si vor fi initiate procedurile de referendum pt autonomia Transilvaniei
La asta nu cred ca s-a gandit tov vv Ponta si maestrul Dragnea cand si-au facut strategia de campanie

Corect!
Iar dupa autonomie ce o sa urmeze? Ca doar nu o sa ramana Erdely Independent si singurel, asa de capul lui....!! Votati Johannis !!

Il iubesc pe Klaus, statistic insa am pariat BANI pe Ponta. Oricat de dragi mi-s ideile lui Johannis tot mai drag mi-e sa le iau banii unora !

Gresit.
Ungurii ' vrea ' Ardealul.

Există multe nuanțe când vine vorba de analiza intenției de vot la nivel geografic (ex. 45% din alegătorii doljeni nu l-au votat pe Ponta, un sfert din teleormăneni l-au votat pe Iohannis, un sfert din clujeni l-au votat pe Ponta), însă pe hărțile care măsoară exclusiv câștigătorul județelor ne-am întors undeva în anii '90.

BOR face in aceste zile vizite DIN CASA IN CASA pentru a-l recomanda pe PONTA!

JOS BISERICA, JOS ORTODOXIA! Ardealul INDEPENDENT!! Votati IOHANNIS!!

@ iris
Chiar ma miram pe unde ne sunt ANALFABETII

asa scumpe-s oglinzile ?
(chiar si cele Low?)

Dar haideti sa il facem totusi pe Iohannis guvernator de ARDEAL ,ca doar a castigat la noi, nu? Adica nu chiar Presedinte, dar acolo, ceva. Chiar nu se poate sai dam o functie pe aici pe la noi, dupa Victorie?
Adica toti baetii aia care au iesit la votare pt tara ca poate avea altceva de facut, acuma ei nu merita nimica?

In 16 dimineata - la vot !
de ce am tot adaugat ,,dimineata''?
pt. ca seara exista riscul trantirii usii in nas si multi nu vor mai merge la vot, gandindu-se la primul tur si ca oricum nu vor ajunge sa mai voteze;
orasenii voteaza, de regula, in a doua parte a zilei dar daca vor veni mai multi decat de obicei !!!, cozile vor fi nu numai f. mari dar si tensionate,demobilizatoare pe cand dimineata, oricati ar fi la coada, tot ajungi sa votezi.

Cautam persoane sa lucreze ca operatori online part-time, intr-un program de lucru foarte flexibil de aproximativ 3 ore pe zi. Activitatea se desfasoara pe internet si veti primii toate instructiunile necesare prin email si prin telefon. Sunt necesare doar cunostinte de baza in utilizarea calculatorului. Oferta este valabila pentru toate localitatiile tarii. Pentru mai multe detalii,trimiteti un mesaj cu textul “info” la adresa de email: ntztipu@yahoo.com

Cu totii. Si cu calm: mi-ar placea sa vina lumea randuri, randuri, sa voteze toti, dar si cu responsabilitate! Sa ia prin surprindere, multimea: ca venirea iernii. :-) Prefer sa stau o zi intreaga la rand, decat sa mai am 5 ani "pierduti" din viata asta

Fa olguto si noi am vrea sa pierdem asistatii tai sociali, dar nu reusim, numarul lor creste zilnic si ne ingreuneaza dezvoltarea!!.............PSD are nevoie de banii din ardeal...........si atat.................povestile cu ponta nu prind aici nu te stradui!!............psd-ul in fiecare zi ne da cate un motiv sa mergem la vot.........insista sa piarda alegerile................si la organizarea alegerilor sunte-ti praf, nu vb de conducerea unei tari!!

Nici nu-i de mirare ca, printre multe altele, exista o diferenta destul de mare intre ardeleni si restul tarii... se simte influenta straina, cea austriaca... bineinteles, exista si pentru restul tarii o influenta straina, una turceasca si cealalta ruseasca si cu asta... am spus tot ceea ce era de spus.

Nu credeti ca suntem (noi ardelenii) cam ipocriti? suntem mai cu motz si mandrii ( si aroganti) atunci cand comparam clujul cu alexadria. Pai de ce sa comparam clujul cu alexandria? de ce nu ne comparam cu bratislava, brno, ostrava sau cracovia. De ani de zile ne credem mai speciali dar tot timpul ne vaitam ca luam tzeapa de la bucuresteni. Si nu facem nimic (dar absolut nimic) ca aceste lucruri sa se schimbe, Asa ca vorba miticilor: Ciocu mic!

Mr Jean sà am iertare. Furtul voturilor nu putea fi fàcut astfel incat toate judetele din sud sà fie majoritar rosii, iar dincolo de munti albastre. Accept corectia ta in legaturà cu educatia austriacà. Este vorba si despre o mare cantitate de fracturà a logicii in mintile noastre. Iar dv sunteti un falnic exemplar.

Ai vrut sa spui un ... falus exemplar :-)

Un articol beton! Felicitari, Sabine!

Si mama ta Sabiine a dorit copii, dar nu te-a dorit pe tine cu siguranta. Un nemrnic ipocrit si un slugoi mai cu zel, nu gaseau aia de la Budapesta . Sa te apuci sa separi omul dupa voturi,......dai dovada ca esti o reptila. Oricum, voturile in sud dragule au fost furate , sunt cu circa 900 de mii de voturi in plus fata de ce trebuia sa fie, prin turim electorlal. Ca tie iti convine situatia pt a dezbina, stim, abia asteptai, am vazut aici un cretin ce spune ca educatia habsburgica,....... cat geniu ,....educatie habsburgica. Ba da pe Antal Arpad cand a zis ca romanii din Covasna vor avea aceeasi soarta cu a sarbilor din Kosovo, l-ai pupat ma in dos ? Politicienii trebuie sa dispara , ca si ziaristii corupti, de asta nu scoti un sunetel , mercenarule. Tu , un spagar arhicunoscut dai lectii aici dde comportament , tu si Turcescu, pe ala l-a demascat Banciu cand a luat bani de la Becali, pe tine te-au demascat altii cand luai bani pt a il peria pe unul si altul in emisiunile tale de rahat.

Celebra cultura a chirpiciului vrea comunism si la noi.

Stimati comentatori. Nu despre unicitate este vorba aici ci despre faptul cà in judetele albastre sunt mai putini milogi decat in cele rosii. Motiv pentru care dl Rus nu imparte ulei poporului elector. Cred cà diferenta o face educatia habsburgicà de care noi cei din sudul muntilor nu am avut parte.

Eu m-am lamurit cum sta treaba cu ardelenii, cei "cu capul pe umeri", traind si printre ei de fapt (apropo de sloganul agitatilor care merg sambata sa protesteze), pentru ei am impresia ca nu conteaza cine candideaza, nu conteaza cine-l sprijina, conteaza doar sa-si arate ei un fel de superioritate fata de cei din "regat", care vezi Doamne!, ar fi toti prosti, fara cultura politica, sau cultura de orice fel si doar ei, ardelenii, stiu cum trebuie votat! Sau alt cliseu cretin, doar ardelenii ar fi muncitori si bogati, ceilalti niste sarantoci.
M-am lamurit in privinta "culturii" politice a ardelenilor (cel putin a celor clujeni, dar cred ca se poate extrapola) atunci cand l-au votat INCA O DATA pe Boc la primaria Clujului, n-a contat c-a fost cel mai catastrofal premier si sluga lui Basescu, a contat ca e ardelean! Asta a fost singurul criteriu, de fapt, vezi Doamne, el era talentat saracu', da' nu l-or lasat "miticii" sa faca treaba.
Asa ca sa ma lase si Sabin Gherman si altii care promoveaza idei de genul superioritatii sau unicitatii ardeleanului, in desconsiderarea celorlalti, astea sunt idei periculoase, care pot conduce chiar la secesionism. Trebuie sa constientizam ca saraci si bogati exista peste tot, prostii de asemenea, sunt repartizati uniform.
Iar cei din diaspora s-o lase si ei mai moale cu scandalul, sa nu mai decida ei pt noi, cei ramasi aici, ca nu ei au trebuit sa-l suporte pe Basescu 5 ani, dupa ce l-au votat la Paris o data la 13 secunde!

Draga Cristian, in caz ca nu stii, Clujenii l-au votat din nou pe Boc ca si primar, pentru ca daca el nu ar fi fost premier, noi astia, din Ardeal, nu am fi primit niciodata bucata de autostrada catre C. Turzii, centura Clujului, stadionul si noua Sala a Sporturilor.
Pentru asta l-am votat. A fost primul om politic care a trimis bani si la noi in Ardeal.
Si in concluzie, dau dreptate celui care a spus sa ne lasati pe noi astia de aici sa ne gospodarim cu banii pe care ii muncim. Pentru ca crede-ma, aducem mult mai multi bani la buget decat cei din Est si Sud, si nu stam cu mana intinsa dupa ajutoare.

Ipocritule,ai fost vreodata in Cluj sa vezi ce a facut boc ca si primar? stadion,cea mai moderna sala sporturilor din Romania,parcul central.etc.mai iesi si tu din cochilia ta umila pe care o numesti casa si mai viziteaza putin tara ta natala,cat despre alegerile din 2009 in diaspora oamenii nu au mers la vot ca si acum,deoarece chiar nu aveau cu cine sa voteze,pacat de ei ca trimit 5 miliarde de euro anul in tara si nu au nici macar dreptul la vot.si cand vorbesti de Ardeal mai uitate si tu la cifre sa vezi cati bani se trimit de acolo catre Bucuresti si cati se intorc inapoi si fa o comparatie cu judetele din Moldova.Incerci sa scrii corect,sa te exprimi coerent,dar pun pariu ca nu faci parte din cei 34 % care au votat Duminica si apartin clasei de mijloc,cu liceul terminat sau studii superioare intre 18 si 38 de ani,am o presimtire ca te afli la polul opus. O zi faina sa ai ciocoflendere.

ma prostane ca nu pot sa-ti zic cristiane, dar de pliantele imprastiate de posta romana NU STII NIMIC ? apropo : pentru tine conteaza cine candideaza si mai ales pe cine reprezinta?
semnat "on grup " de cetateni : felix-turnatoru , hrebe-tatal, hrebe-fiul , nicusor &mazare, miron mitrea , nicolaiciuc, PENDIUC, tata-socru-popa-securist , bombonel , frumudelu-sova, cosma-family-prahova , ghita-rromanikaTV, abramburica-microsoft, avram, jiji, meme, vanghele, ilici, cu voia ta Bi.oul-baltii pacalici-din-carti si cocosata lui sotie ! HAI LIBERTATE gherla , jilava, poarta , targsor a votat si va VOTA 98% ( 2% sunt gardienii ) PACALICI-DIN-CARTI !

Fara sa ne jignim,ce ar fi daca Iohannis ar fi numit guvernator de ARDEAL si la Bucuresti am da cota parte din cheltuielile comune pentru,externe,interne si armata.
Parlamentari,sanatate,educatie,dezvoltare,cultura,administratia aferente provinciei sa ramana la provincia istorica.
Si celalalte provincii istorice sa ramana la guvernarea lui Ponta si PSD ca tot sunt rosii si le place cu rosu.

Dupa debitul de cuvinte aruncate, ma asteptam sa fie calitate mica.
Cristian dragule, iti pierzi vremea aici, uita-te cite minusuri ai deja dupa 20 minute.
Hai salut!

Domnule Cristian, ARDEALUL chiar este unic.....daca tot ziceti ca ati trait cativa ani in Cluj (NU in Cluj-Napoca) trebuia sa intelegeti asta, daca intelectul Dvs. putea trece peste presentimentele de regatean....
Noi "gandim incet", dar lucram mult, ne pasa mai mult de familie decat de politica, stim sa separam fasolea de neghina.....suntem ARDELENI.....nimeni niciodata nu ne va putea schimba!
"Finca" noi suntem mandri ca suntem Ardeleni!

Daca am parafraza americanii sudisti ceea ce D-voastra sustineti s-ar tradace de felul:
-romani prin nastere si ardeleni prin gratia lui D-zeu.
Nu-i chiar asa,romanii am fost neam de straita si opincari analfabeti indiferent de versantul Carpatilor de pe care proveneam.Diferenta au facut-o CEILALTI,care n-au fost niciodata ORTODOCSI.
Se vaicarea cineva ca o bijuterie arhitecturala de-a lui Teleki sta sa cada.E normal ciobanii si taranii n-au avut nevoie pentru bordeie de scoala de arhitectura.Daca treceau prin scoala ca si restul; Europei civilizate si neortodoxe,s-ar putea sa fi avut azi abilitatile de a restuara in stiluri europene constructii apartinand altor culturi,care printr-un hazard istoric se gasesc pe pamanturi romanesti.
Ca fapt divers si Bontida o repara altii.

Ardealul si diaspora a votat Iohannis.
.
Asistatii social din sud si moldova, si grupul infractional BOR, au votat CIUMA ROSIE!
.
Nu uitati, PSD si BOR sunt doua GRUPURI INFRACTIONALE ORGANIZATE.

Tovarasu' Vâzdoagă, dar e bun Ardealul cind primeste muritori de foame din Moldova, incepind de prin 1946 incoace. E bun Ardealul cind primeste acum cohorte intregi de moldoveni ce cauta un loc de munca? Nu mai au ardelenii unde sa se angajeze ca-i plin de moldoveni care lucreaza pe bani mai putini ca stau cite 10 intr-un apartament.
In 25 de ani am avut un singur ardelean la Bucuresti, a fost gospodar si trimis cu suturi in posterior acasa.
in 25 de ani si revolutia pornita in Timisoara a fost furata si mutata pe Dimbovita.
Cum ar fi tov. Vâzdoagă sa impachetam moldovenii de pe aici si sa-i trimitem cadou in Botosani sa aveti grija de ei?

Baiu ii mare, se desteapta "incetii astia" de ardeleni si mumu bani pt. asistatii si milogii mitici, parlamentari si secretari la subsecretari si agentii de numarat frunzele la caini . Aici ii baiu, sistemul a creat multe cozi de topor si printre noi, is multi ce primesc de la Bucale bani, pomeni diverse. Nu mai vorbesc de tot felul de pensionari si bugetari bine platiti, ei acum li se cere sa faca ceva . Se desteapta ardealul, sariti!

Replica era pentru comunistul Adolf.

Hai la vot sa-i umilim pe roshii in turul doi!!!
Diaspora si Ardealul le va inchide gura la bolshevici!!!
Nu uitati, fiecare vot conteaza.
Hai sa infaptuim visul celor care au cazut la "Revolutie"!!!

Și eu îmi doresc un municipiu fără cozi de topor, fără sconcși ca tine.

Ce-i comunistule? Va e frica ca va paste puscaria pentru furturile care le-ati facut in ultimii 25 de ani?

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide